Livrare și retur

Livrare

Livrarea comenzilor este efectuată în decursul zilelor lucrătoare de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 și 16:00 (excepție în cazul sărbătorilor legale).

Livrarea se face prin curier rapid (Urgent Cargus) direct la adresa indicată de către client, iar în cazul în care localitatea indicată se află în afara rețelei curierului, coletul va putea fi ridicat de la cel mai apropiat punct de lucru al curierului prin care se face livrarea.

Pentru livrarea comenzilor sunt necesare următoarele date de identificare: Numele și prenumele, adresa la care se dorește livrarea și un număr de telefon pentru contact.

Dacă în intervalul de 48 de ore de la data în care curierul a încercat să livreze produsele/bunurile către client, iar clientul nu ridică produsele de la curier, contractul se consideră anulat din cauza clientului.

În cazul în care un client efectuează două comenzi consecutive dar nu ridică bunurile de la curier, www.supremebikes.ro își rezervă dreptul de a nu mai furniza nici un produs sau serviciu către acel client.

În cazul în care comanda are valoare mai mică de 299 RON taxele de transport sunt suportate de către client.

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 299 RON sau a bicicletelor întregi, taxele de transport sunt suportate integral de către www.supremebikes.ro.

Minorii pot lansa comenzi doar prin intermediul unuia dintre părinți sau tutori.

Retur

Returul produselor se face prin serviciu de curierat rapid (Urgent Cargus). Returul produselor se face fără solicitare de ramburs a contravalorii bunurilor.

Orice solicitare de retur cu ramburs a sumei bunurilor nu va fi procesata și www.supremebikes.ro va refuza solicitarea de retur.

Costurile pentru retur revin în sarcina clientului și sunt achitate de către client.

1 - În cazul reclamațiilor, acestea sunt analizate și în funcție de decizia comunicată, clientul poate se decidă ce variantă alege pentru soluționarea returului:
1.1 - Restituirea contravalorii bunurilor în contul bancar al clientului în maxim 30 de zile lucrătoare. În acest caz sunt necesare transmiterea datelor bancare ale clientului.
1.2 - Înlocuirea piesei cu un produs sau serviciu de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate.
1.3- Remedierea defecțiunilor bunurilor.

2 - În caz de denunțare unilaterală a contractului, în conformitate cu O.G. 130/2000 produsele achiziționate de către client se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Restituirea contravalorii bunurilor se face doar în contul bancar al clientului în maxim 30 de zile lucrătoare.


Program de lucru

Luni - Vineri: 08:00-19:00

Sâmbată: 08:00-16:00

Duminică: închis

Contact

Adresa: Str. Closca, Nr. 18, Timișoara

Telefon: 0256.22.00.24

Mobil: 0725.83.06.09

E-mail: comenzi@supremebikes.ro

Facebook: SupremeBikesTM

Google+: +SupremeBikesTimișoara